Saturday, October 29, 2011

Ombak Rindu Trailer2mins

lama sungguh aku tak jejak kaki ke panggung. sejak adanya astro first ni, memang aku malas nak ke masuk wayang. tapi bukan bermakna aku beli astri first tu..hehehe..aku tengok kat sini jerk..

tapi filem ni buatkan hati aku meronta-ronta nak tengok...tak sabar sebab first time tgk lisa surihani bawak watak yang ganas2, yang solekan garang mcm tu..bestnyer..tambah aku dah banyak kali baca novel ombak rindu tu..huhuhu

tak sabar tunggu 1 disember ni.

No comments: