Monday, November 14, 2011

bila dapur ku melotops

aduhai dapuq..nasib baik la tak kena gas. tapi yang pasti kejadian petang tadi memang menakutkan aku..uwaa sedih....melor balik lambat n dia request nak makan laksa..aku dah buat beb..kuah dah siap. yang tinggal cuma tengah rebus laksa...sebenarnyer dah lembut. cuma aku nak kasi lembut lagi...kebetulan nak sembahyang maghrib, aku tengah siapkan souvier aman jugak sebenarnyer.

tiba2 bunyi meletop.cuak gila aku...rupanya dapur tu dah retak seribu...hambik kau...gila kentang dapur ni...aku dah guna lebih dari 2 tahun...jenama elba...



bila balik melor yg tolong kemaskan..aku dah cuak giler beb...seram sejuk bila teringat..cuba la tong gas tu pun jadi mangsa, adussss..ntahla

nampaknyer memang nak kena tukar dapur kot..hehehe..mana tau dapat merasa dapur letrik plak..kan melor kan?

p/s:masaknyer jarang2 tapi macam2 hal..muahaha..
lots of luv
et

2 comments:

LydSunshine said...

bahyenye. knp jd gitu?

et said...

tulaaa...et pun tak tau la..panas sgt kot...hehehe..tak pun hukum alam la tu..mintak ganti baruuuu