Tuesday, November 29, 2011

edward lagi

dlm entry ni, aku import gambor dr mak cik google jerkk...ari ni nak letak la kan tuan badan yg ebab ni..muahaha...alololo omeinyer jacob...meh ahkak peluk ko(gediks) tapi tak leh satgi kena baham dek serigala...gagaga

hurm sampai ari ni dok terbayang-bayang cerita ni..melor ajak repeat lagi.aku ok jer tapi lagi best pegi masa ombak rindu dah masuk panggung..leh tgk sekali (berangan tak sudah)

tapi sejak akhir2 ni, minat nak berblog makin kurang sebab gambar2 aku mesti hilang. aku baca kat blog otai ni
(ala ibudamianyer blog tu) n ada yg komen mungkin gmbr tu di ambil dr cik guggle.ok fine la kan klu mcm tu tapi kalau gmbar tu memang original dr file aku, kenapa hilang jugak..

meh la sesapa ug arif hal2 gini...meh tolong haku..ini takcerita poyo jer tapi gambar hampes..itam jerk..nyampah tau...geget blog ni kang baru tau

lots of luv
et