Thursday, November 24, 2011

gambar atam

owh sukanya dengan program baru ni..huhuhu..tq yer adik sebab ajar aku.kakakmu yg otak pun dah kertu..

so buh sini untuk kenangan masa depan aku..sedih woo masa majlis nikah adik aku ni...aku sedih sebelum majlis lagi..mcm2 teringat..teringat abah pun yer jugak..
alhamdulilah majlis berjalan dengan lancar. aman dinikahkan oleh ayah mertua sendiri..jadinyer gugup dia berkurang tapi ayah shima plak yg gugup..hehehe

macam biasalah mamat baju biru tu kan mesra alam..hahaha.melor kalau jumpa anak buah + sepupu sepapat, suka la dia..senang aku nak bawak diri..hehehe
hantaran dari pihak lelaki. bib yang gubah..cik pun buat jugak untuk aman..aku.....tolong bawak jerk

hantaran pihak perempuan.(owh gambar sirih tak dak plak)
majlis sanding buat petang. jam 0130pm..alhamdulillah lepas kami sampai, hujan turun dengan lebatnyer. hujan rahmat kan..hehehe..cantik sungguh pemandangan dari dewan yang shima tempah ni..sebab tepinyer ada tasik.maka bila hujan turun, pemandangan tasik tu cantik sangat. dewan nyer tingkat dua. sib baik ada lif. senang mak aku naik..
family kami kan havoc..so meriah la sesangat. tambahan tiba2 melor pi nyanyi..tepanjat gegirl dengar tau.laki haku lepas gian..oleh kerana semua org puji kata suara dia sedap, makanya aku terpaksa dengar dia menyanyi sepanjang hari..adussss...jahanam telinga mak.

nanti aku nak upload gambar lagi...behind the scene plak..hahaha..
lots of luv
et

4 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

syoknyer leh gi kenduri
ni baru nampak gmbr
selalu pic yg uols tempek mesti itam x nampak apa....hr ni baru terasa nak habaq pasai tu ngeee

et said...

la yeker?awat uols tak habaq?hahaha.kami tgk ok jer kecuali gambaq kek srg kengga tu ari.anyway tq yer,kami syok sndiri la yerk coz gambaq tak dok.muahahaha

Asmara said...

Tahniah pengantin. Semoga kekal hingga ke syurga. Amin.. :D

et said...

tq kak As..