Friday, November 25, 2011

gambar kami pulak


hehehe...aku nak masukkan gambar kami la pulak..maleh nak edit gambor penantin..hehehe
yang bawah ni gambar anak2 buah aku...suka gmbr ean ngan aqis ni....umar sibuk ngan baju superman dia..hehehe

yg bawah ni plak gmbr campur2 bebu
dak tu la..bila berjumpa dberpesta dorang..besh sungguh.
mak nak gak enterprem kan...hahaha
...yg ni gmbar melor sibuk makan kek atam..sedap la plak kan kek dia...


ini family sepupu aku..kak yong ngan abg zizie..anak dia semua 4 org...yg ada ngan dia si kinah ni jer..lagi 3 dah buat majlis sendiri dengan sepupu sepapat yg lain

bib n gyra , is ngan acap bawah tu masa nikah(dlm masjid)

ni la atok kesayangan kami semua.

aku, mak n bib....

ini dania ngan mama dia..papa dania asyik nyanyi jerk..
alhamdulillah...selesai majlis belah shima, majlis kami akan berlangsung pada 04/12..pejam celik, pejam celik minggu depan jer yerk..semoga berjalan lancar hendaknyer. cuti sekolah ni adik aku nak bawak semua anak2 buah balik umah mak...wahh meriahnyerrr...umar yg kecik pun dah dipos balik kampung..hahaha..seronoknyaaaa

p/s:gmbr pun tak tersusun..muahahaha

lots of luv
et

No comments: