Friday, November 11, 2011

kek sarang kerengga


kenapa sarang kerengga?....sebab kek aku lubang dia besar2..pergh..semut lalu tengok kek ni pun jeles sebab sarang depa tak mcm kek haku...muahahahaha

aku dapat resepi dr myresepi. gigih sungguh aku pukul telor n peram 3-4 jam. begitulah resepinya kan. bila dah siap aku rasa alamakkks...tak best la pulak...
kesimpulan nya, aku memang ada masalah dengan resepi yang guna soda bikarbonat, 1 sudu kecil pun masih rasa pahit nyer..uwaaa..sedih woooo
sarang dah cantik, rasa plak yang kelautt..
bukan salah resepi pun, tapi salah aku yang tak berapa mahir nak sukat sodanyer....takper.nanti aku usahakan lagi...insyaallah.


p/s:tarikh yang cantik..di hari penghulu segala hari...anyway, tahniah pada siapa yang memilih tarihk kahwin 11/11 dan selamat hari lahir yang jatuh pada 11/11,semoga kita sentiasa dirahmati Allah

p/ssss:maaf yer..gambar kek malu terus..hope ni ada la gmbaqnyer..hahaha