Monday, December 12, 2011

belakang tabir


(aik tak habis lagi yer)..hehehe
mereka yang bekerja keras masa kenduri atam.....
tapi gambar along aku tak der la pulak..huhuhu

abg
melor
azhar
wan cik
bib
zatie
nora dan aldo(amik daun pakis kat ladang jer.
.hahaha)
gyra


angah
awe
syifa
makleb


atin

ada lagi gmbr wan cu, ibu, mak aku tak der...
tapi yang penting kiter smua happy
alhamdulillah

p/s:aku sayang kamu semua
tak sabar nak kenduri lagi tapi penat lerrrr

lots of luv
et

4 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

pandainyer zatie tu ukir corak kat buah tembikai....ai reti makan jer...suruh buat takut hancur buah tue ngeee

konde said...

duh ramai, nikmatnya party

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

LydSunshine said...

Nama penebar roti canai tu Melor ke? Jambunya. :) Kenduri mmg sgt penat. Tapi bila dah selesai semua, sangat puas.

et said...

AlamaK Ayu, yg ukir tu nama dia bib..adik et..
Lyd Sunshine, yg tebar tu abg saya..baju oren

hahaha..maaf yer buat korang keliru plak...nama kat atas follow by pic..sorry korang...
anyway tq reading