Saturday, December 31, 2011

dania

uwaaaaaaa...alang rindu la kat nia. geram betol dengan budak tecik ni. dulu asal jena dukung dnegan oarng lain, sure dia akan nangis, tapi sekarang nia dah kenal semua mak sedara yang suara mcm langsuir ni...muahaha...nia skang dah pandai main.. kalah ian yer nia...kalau aku kol mak sure dengar suara dia jerit2. mak cakap sekarang ni dia ganti ian main periuk belanga mak. hurm nia..nia..siap la kamu bila alang balik nanti..alang gigit2 perut kamu yg boroi tu...ngeeeeeeeee

tak sabarnyer nak balik tapi bila yer?

lots of luv
et



No comments: