Friday, December 30, 2011

laksa oh laksa


pernah tak korang makan satu2 makanan tapi tak sedap
esoknya partner korang belikan plak kat korang benda yang sama dan rasa pun sama. tak sedap.
uwaaaaaaaaaa tensen tol la...
semalam masa lunch aku kirim kat member beli la laksa coz bosan makanan yg sama. dia pun bawa balik laksa tu. aku tgk mcm lain mcm jer.. warna kuah dia langsung tak semenggah.mcm guna ikan sardin tin. pantang aku mkan kuah laksa guna sardin tin..tak sedap.
so aku makan 3 sudu jer yang lain terabai..kesian dia..langsung tak boleh telan deeee

hari ini melor dengan bangga bawak aku laksa lagi..hokeiii..sekali aku tengok laksa yg sama, warna kuah yang sama dan potongan limau yg saman..wtf man...ini laksa yg tak sedap aku makan semalam.kenapa u beli plak...

dan bila aku rasa, memang sama..rasa tak berubah langsung...tensennnnnnnn

sebenarnya melor tak salah pun sebab aku tak bagitau yg aku mkn laksa semalam. maka dia pun beli jer laksa untuk aku. tensen la mcm ni..org yg juai tu pun agak2 la...kuah dia tak rasa apa..masin tidak, semua tak der la..nak jer ku harok semua. tensen..tensen..tensen

yela tau la..nanti aku masak sendiri :(

p/s:word 4 today = TENSION

lots of luv
et


1 comment:

wani said...

haha tawu tkpe.pi masak laksa cepat!