Wednesday, December 14, 2011

majlis lagi

alhamdulillah...selesai majlis itu...11/12/11...semoga berjumpa di hari yg telah dijanjikan...
walaupun umah atok tengah renovate, seronok jugak kat istana kecil cik ni...angin macam duk genting...bukan sepoi2 bahasa, tapi sejuk menusuk ketulang hitam...dan yang penting kerjasama walaupun aku asyik tido je..hahaha


1. gmbr bawah ni atam ngan adik aku...wah atam ari tu tak puas posing yer...
2.wah seronoknyerrrr..ramai sungguh tenaga kerja cik.
3. ni pengantin yg tak puas2 nak bergambar..sejak kawin ni terlebih gula plak dia...hahaha
4.hahaha..atam ckp dah macam parti hallowen plak
5. buah tangan/(owh my peberet..pisang kaki)





alhamdulillah...yang paling best tentulah mak aku ada kat sini..cuma tak best sebab aldo, zati ngan nia tinggal..sian nia..mesti nia sedih cari mak tok dia.(tapi papa nia yg dulu rindu mak tok..hahaha)

lots of luv
et


1 comment:

Hanis MY said...

wah meriahnya seronok tgk gambar...

p/s: arigatouuu... sama2 kita doa...aminnn...