Friday, December 9, 2011

rewang pt3-roti canai

abang aku memang pernah buka gerai roti canai..sedap tau roti canai dia..tambah sedap sebab kuah yg mak masak tu memang marbeles.abg uli tepung dlm 6 kilo lebih. tak menang tangan nak tebar sebab semua serbu..hahaha
ni lah buktinya...sedapnyer la tapi kami semua dpt mkn sekeping sorang jer..yg tak dpt mkn pun ada jugak.takperla..lebih baik bagi pd org rewang...
ready dengan pinggan..
pembantu abg - mak leb lol...hahaha
terbaik jah
penebar dari bangla..hahaha...ampun bang

seronok sungguh petang tu...mcm2 ada. masa ni org karaoke tengah set barang2 dia..band adan pun belum set barang2 depa. adan sponsor bunyi-bunyian..band, karaoke dan dejay...kawan2 dia gak...alhamdulillah..murah rezeki adan...

next ntry nak buh all familly jamming n menari sakan..kali ni tak der sapa pun nak panggel kami biawak ok...terbaik sangat..hahaha

p/s:menari dan menanyi pun, tangan n kaki jalan..kerja smua siap.tak harap orang lain ok..hehehe

3 comments:

Anonymous said...

hai tk tidoq ka..amboi update blog.keles ko...wei blog aku cmna ni,ilang pulak,tu boh hat baru jadi lagumana taktaooo

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

ramainyer orang queue tue
memang tersedap dari ladang la roti canai ni

et said...

wani:tengah semangat ni..hahaha
lady ayu:hahaha...sedap tu alhamdulillah...tu yg berderet tu