Friday, December 9, 2011

rewang pt4-awe jamming

oleh kerana malam dan org marhaban pun dah balik maka itu tempat mereka yg punya...hahaha..diorang bantai jamming ntah apa2 lagu..hahaha
ini jer yg ada dlm kamera aku...

p/s:owh aku nak bubuh smua gambar la..hahaha(jgn itam jer sudah)


2 comments:

Anonymous said...

kat craft kami nu haaa yg ilang...
pastu kt aduhaianak tulisan tu jadi hinglight cnmmtu aarrr mcm nk kena tukaq umah baru jaaa..uwawaaa

et said...

patutla dlm aduhaianak tu tulisan highlite..hehehe..hang setting kat mana..oooo ku tau hang buat kat mane..tapi yg craftkami tu ada berapa column..2-3?haah la..kosong..dia nak bercanda ngan hang kot..hahaha