Sunday, January 15, 2012

iklan

yuhuuuuu..

lamanyer aku berdiam..muahaha, ni la akibat bila malas menjelma. serius memang aku malas sebab tenet kat umah ni lambat giler. mood bukan kata kelaut, tapi ntah kemana hilang. aku pun tak tau mana pergi. melor asyik tanya naper tak update.huhuhu...

ekceli antara sebab utama aku tak update adalah cerita dibawah..muahaha...aku duk pulun siang malam tengok cerita ni. melor siap perli2 lagi..pinjam cd icha(adik ipar aku)..bestnyer tengok cerita ni + hero dia hensem..hehehe..
dah habis pun tengok cd nyer..maka mood tu kembali semula.gagaga

yang lain semua sebab MALAS....kalau dah sebab ni memang tak leh buat apa la kan..hahaha

p/s: tq sudi jengah

lots of luv
et

No comments: