Saturday, February 25, 2012

adnan sempit 2



baru balik tengok adnan sempit2. yang boleh aku cakap...SUPERB..
phehehe sangat suka. dari first aku tengok sampai habis memang aku gelak jer.. tak peduli dah orang kiri kanan(eh kanan kan melor)..memang sempoi..



kali ni cerita berkisarkan adnan yang masih meneruskan percintaan dengan nadia. tapi dapat tentangan dari keluarga dia. tapi papa nadia bagi syarat konon dapat gagalkan hasrat adnan untuk teruskan hubungan dengan nadia. syaratnyer adnan mesti pandai berkomunikasi dgn baik dlm bahasa inggeris serta menjadi orang korporat.
then papa nadia suh sepupu nadia menyamar untuk menggagalkan usaha adnan.
yang buat kelakar sebab cara adnan tu cakap omputih yang memang kelaut, tambah plak aksi wawa ngan pakwe dia si along raja lawak tu...dan yang best tu bila si adnan bahasakan diri dia papa n nadia bahasakan diri dia mama...so cute....
ada gak aksi kejar mengejar siap masuk pasar borong, pastu bawak motor naik eskalator..muahaha..part tu memang aku rasa nak bangun n gelak guling2..
dan sebab tu aku rasa filem ni dekat dihati sebab senang nak faham tak perlu nak pening pala pkr ending.
dan aku sangat suka ending filem tu...
CUMA

aku dan melor bukan tak suka cuma kurang selesa bila ada mereka yang sanggup usung anak masuk panggung. kalau anak tu umur 4 tahun keatas mungkin dah faham nak tengok si shaheizy sam tu kan..ini tidak anak umur 2 tahun duk gegar2 kerusi aku sampai aku pening kepala lepas tu duk main cak cak ngan melor sampai melor pun tensen sebab tak boleh fokus nak tengok wayang..alahai si comey..sian kamu, patutnya kamu tido dah kan..ini tak masih diusung masuk wayang kan..dah la buat bising.hurm ntahla..nak bawak pun bawak jugalah tapi jagalah anak itu.jangan sampai dia duk goncang2 kerusi orang...tapi yerla masing2 punya kehidupan. MAAF kalau yang terasa.

P/S:peace no war

lots of luv
et