Saturday, February 25, 2012

aduhai hati


Sometimes because of money, people willing to do anything.. Hai la manusia, kita sama2 susah cari duit, korang senang2 jer panjang tangan kan. Tak takut plak tu. Yerla tak kena memang la boleh joli, dah kena makan tak habis.

Sakit hati bila fikir hal orang macam ni. Walaupun duit tu hanya seploh hengget, tapi tetap duit orang yang bekerja dengan muka minta penampar, telinga tahan maki.

Dan sebab duit juga dari kawan jadi lawan. Sedarla kawan, aku bagi masa tapi ko terus berpoya-poya. Kereta makin hebat., hidup makin selesa tapi duit aku bila nak bayar. Tak kan aku kena baling cat kat pagar rumah ko baru nak hegeh2 bayar duit. Kang ada plak yang kena heart attack kan?

Yang lagi sorang ni...kadang2 aku pelik, aku yang hutang ko atau ko yang hutang aku?bila aku jumpa bini ko, dia plak buat muka sengal..helloooo lu punya laki yang utang gua, pehal lu plak buat muka? Gua tak malukan lu pun dah baik loooooooo.

Sesekali kena gak meroyan kat sini..yerla dah la orang tak bayar hutang, sapa rugi, aku la kan, lepas tu sapa yang makin berdosa, aku la jugakkan sebab asyik marah tak tentu pasal kan?mengumpat lagi..hurm sabaq..sabaq

Dendam dalam diam sangat menyakitkan

eh ni pasal duit kena curi ker atau orang tak bayaq duit?muahaha

p/s: hanya mengalami memahami
tiada niat untuk menyakiti

lots of luv
et

2 comments:

eKa said...

aduhhhh...macam2 kan...dah pandai guna,pandai2 la bayar balik.bak kata ptptn.jgn jadi spr kacang lupakan kulit

Angah said...

eKa: - ni bukan kacang lupakan kulit,ni tahap kacang dah dijadikan peanut buttter danmul alupa diri huhuhu....
buat et:- aku paham ,aku pahamm....hehhe,,