Monday, February 6, 2012

cik teddy

aku suka bagi melor teddy bear. kelakar tol.

ini adalah cik teddy yang pertama yang aku bagi.sebelum aku kawin sebenarnya. pestime jumpa kebetulan nak bestday dia. aku masa muda belia dulu memang masuk air sket. jadi aku pegi ajak kak long aku beli ini patung kat selayang.
melor cakap dia memang terkejut sebab dpt teddy bear ni..muahaha..pompuan sengal...lagipun waktu tu tak declare apa pun lagi..kwn2 katanyer

kengdian first year celebrate as husb n wife...aku bagi lagi dia teddy..hahaha..tapi kecik sket

pastu tahun ni aku bagi lagi makin kecik..hahaha..kelakar...


ada lagi patung lain yg aku bagi masa bestday dia tapi bukan cik teddy la..hahaha..kiranya cik teddy dah banyak anak angkat..

p/s:biar kecik tapi penuh ngan kasih sayang...hahaha

ala tomey..tomey

lots of luv
et

2 comments:

Angah said...

biarla kecik besar namun bahagia....hehe

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

Curlastt uols
Same wit me
But ai dpt teddy bear besaq white color
Byk gak la dpt hdh teddy bear tu ngeee