Wednesday, February 15, 2012

Dr Awang

pernah dengan dr awang? aku pun tak pernah dengar sebenarnya.hehehe..

ekceli semalam lepas lunch dekat nasi beriani gam kat salak tinggi, aku pergi la kedai juai penapis air sederet dengan kedai nasi beriani tu. dr awang penapis air(ekceli aku lupa nama kedai dia...muahaha)

produk ni buatan anak kelantan. murah pun murah kan.. pastu yang buat akutertarik adalah cara staff dia terangkan. bersungguh-sungguh baik lelaki mahupun pompuan walaupun masa tu depa ada pelanggan lain selain kami. tidakla dorang memandang sinis mcm kami ni tak dak duit jer kan..hahaha..maklumla kami ni kan pakai sempoi jer..org kampung.
kalau ikutkan dia nak pasang semalam tapi aku takut masa depa datang aku diulit mimpi..muahaha..maka pasang la hari ni sebab aku ada kat umah..

kejap jer budak ni pasang.hahaha..ekceli akak sebelah umah aku ni pun pasang gak tapi dia pasang yang krome(betoi ka eja) tu. mahai sket la yg tu.rm1500 tak silap..kami amik yg fiber jer..ok gak la yg fiber ni..rm1100 jer..ada yg kecik sket rm700 jer tapi yg tu tak dak free gift(ceh gila free gift).

jadi tadi dah rasmi dipasang kat umah aku tu...
dinding tu bukan lumut tapi itu adalah kesenian alam semula jadi....muahaha


dr awang

inilah dia free gift yg depa kasi..aku excited sungguh dapat benda ini tappppiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aku ingat cold n hot rupanya hot n warm..hahaha..ok la kan dari tak der..

diorang ada gak sediakan penapis untuk dalam rumah tapi yang dalam aku guna penapis air dari cni. "waterlife".maka tambah yang luar la kan..maklumlah sekarang ni air area umah aku ni karat boleh tahan gak warnanya.

:>melor depa dah pasang dr awang kat umah lol...hahaha(kecoh der)

p/s:mencegah kan lebih elok..


lots of luv
et