Tuesday, March 13, 2012

boleh tolong saya!



hurm ada sesapa boleh tolong mcm mana nak stopkan penggunaan nama yang tak sepatutnya ni tak?kalau boleh tak mau la buang cbox tu...


dah 2 kali sebenarnya nickname begitu..malu plak aku tengok..hurm :(

p/s: tq

lots of luv











4 comments:

Asmara said...

Salam. Cuba sign in cbox tu lepas tu boleh delete mesej yg x berkenaan. Good luck! :)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

ituew yg x best bab shoutbox ni khen...ai blog ai byk plak iklan....menyampah buat semak jer

Angah said...

mcm2...

et said...

kak as: tq yer..hahaha..nak buh mcm2 dlm blog pastu kalut..muahaha..berjaya men"delete"

ayu:tu lah pasai...kalau iklan tu boleh la dimaafkan walaupun semak jer.hehehe

wani:hahaha