Monday, March 12, 2012

cerita kosong

petang semalam balik kerja perut lapar coz berlagak tak nak makan nasi..lepas tu lapar kan..nak pizza
then melor cakap beli mc'd . aku tengok mcm sedap jer big n tasty..nampak mcm lebih kurang dengan quater pounder tu..
so aku order jerla..melor ckp makan jerla dlm keta..balik boleh tido lepas tu.mcm mana tak domok...
masa tu huja turun dengan lebatnya..hohoho..tambah sedapla kan makan makanan yang panas2.dapnye..dapnye..
sekalinya, bila dah makan, alamak sedapnyer..huhuhu..dasar jakun tapi memang tedap..yang bawah ni betol2 punya..

hujan kan lebat semalam. dengan air naik dekat area nak pegi dengkil tu..pergh memang best dapat tido masa hujan macam ni..huhuhu..ni masa dah masuk kawasan rumah aku...risau gak cik bab* lalu main ujan kan(eh ni betul tau ujan2 depa keluar buat party kot sebab pernah jumpa)
so perjalanan balik semalam sangatlah perlahan..ok jugak.dapat menikmati mac d yg sedap tu sambil melihat ujan turun..muahaha

p/s:ari ni ujan turun lebat lagi..aku dah sidai baju masa sampai umah kol 8 pagi ok...then aku tido(maklumlah kelawar kan) tiba2 kol 1130 sedar bunyi bising kat luar. rupanya ujan lebat turun...uwaaaaaaaa baju aku...patut la best jer tido..

lots of luv
et