Saturday, March 3, 2012

dania nasyiha

kelmarin buh gambar umar..ni buh sepupu dia plak..dania nasyiha. mak ckp nia sekarang lebih pantas tangan dia dari Ian.semua pinggan mangkuk kat dapur mak secara tak langsung naik taraf ketingkat atas sekali..

ni gmbr nia pestime dtg umah aku
nia dengan mama..pandai mak ko design baju kan dik



masa ni nia tak sihat..berkepit jerk ngan mak dia(dik mak ko pisng sama jer kan)


ni nia dtg umah wan cik..bulan doblas ari tu


gambar terbaru nia..budak kuat jerit..

rambut pun dah panjang..geram betoi tengok dia..

tapi bila nia dan umar berjumpa memang tak selamat la..kang sure asyik melalak jer coz sama2 naik nakalnyer.

p/s:untuk masa depan..

rinduuuu


lots of luv
et

No comments: