Friday, March 2, 2012

makan2

ni aktiviti kami minggu ni...kebetulan melor ambil coti maka then kami berjimba kejap..eh bukan laaa ada yang kami perlu selesaikan sebenarnya...alhamdulillah..

selepas selesai melor belanja aku novel + 1 satu buku yang memang aku nak beli.akan aku bubuh dlm blog ni jugak..hahahah..hegeh2 jer aku kan.

masa ni depan popular.melor tunggu aku lama sangat maka member relaks kejap kat sini..aku kan jaki sket so nilah hasilnya..muahaha

kengdian kami pi makan kat oldtown cafe jap...percayalah aku makan tuna sandwich jer..hahaha..kenyang plak bila semua settle..hahaha
cendol melor
nasi ayam bbq..sedap gak..tapi ni menu luch

yang ni kedai dekat dengkil.sebelah kedai perabot cavincci tu(alaa dekat ngan jirat cina)hehehe
melor ckp sedap ikan bakar dia. sebenarnya yg sedap sambal dia tu..speacial..ikan tu dia perap garam+kunyit jer...
tapi biasala menu aku kan...yg itam tu bukan jering tapi hati ayam..yg putih2 tu ikan(alamak ikan yang warna silver besar sket dari ikan bilis) lupa plak aku nama ikan ni...ikan tembaga ker yer? arwah abah aku suka woo ikan ni...adussssssss lupa plak nama ikan ni...
air teh o ais limau jer tapi sedap la pulak air dia(atau aku yg dah terlalu dahaga)..huhuhu...

alhamdulillah bersyukur dengan limpahan rezekimu Ya Allah

lots of luv
et

2 comments:

Angah said...

patotla aku dgr smlm hang oreder cendoi dlm tepon,...oww makan2 ...cemna nak kuruih ni kita....haha

et said...

takperlaaa...yg penting sihat..alhamdulillah..hahaha