Thursday, March 15, 2012

sama tak


semalam lepas habis tengok wayang pegi parkson sebab depa tengah buat sale gila2..muahaha..kemudian depan kedai jual alat senaman(apa ntah nama) aku nampak satu gambar ni...aikkkkkkkkkkkkkk mcm iza jer..hahaha.
iza, betol aku tengok mcm muka ko..tak sangka ko kan, dah jadi model tak nak bagitau aku.leh minta otograf..hahaha
 
iza jgn marah aku amik gmbr ko yer..

haaa lebih kurang kan muka kawan aku tu ngan model kat atas...tekejut den za..ingat ko dah ubah propesyen...hehehe

nampak sangat rindu kawan2. :(


p/s:iza jgn marah tau ku amik gmbr mu..


lots of luv
et







2 comments:

kimi said...

haha.. fengsannn 40 hari achoi.. klu aku tukar profession hehe

~diAhOntHeblOg~ said...

wahhh yela..iras2 ade dah tu..leh la berlakon pasni..ekeke