Friday, May 25, 2012

“My Favourite Animal Pal in Madagascar3: Europe’s Most Wanted”




hurm tak sabar bila dah tengok thriller madagascar ni..huhuhu



dan inilah yang paling aku suka...marty the zebra

aku suka sangat cerita madagascar ni sebab lagu2 dia memang catchy...semua tengok kat wayang..melor belanja masa madagascar 1 n 2.
sian hewan2 ni sebenarnya..hahaha..tapi dlm pada tu keakraban mereka yang perlu kita contohi..sanggup berempat walaupun sorang panjang, sorang ebab, sorang banyak cakap harapkan si alex jer ok sket...
tapi yang paling aku suka mestilah si marty the zebra.
kalau nak tahu inilah pemilik suara si marty..hahaha....chris rock...marty ni kan kecoh n kelam kabut sket...bagi aku dia ni tukang ceria dlm madagascar ni...
sinopsis
Alex, Marty, Gloria dan Melman merancang untuk kembali ke New York tempat mula2 diorang berada tetapi rancangan mereka menjadi kelam kabut dan gagal lalu terperangkap di bandar Monte Carlo.berjayakah mereka?
hurmmmm bestnyer dpat tiket free ni?huhuhu
madagascar
madagascar 2 escape africa

madagascar3-europes most wanted


tapi banyak2 hewan, aku geram sangat dengan si penguin tu...nakalnyerrr la...suka rosakkan rancangan alex n frend...tapi mereka sangat chomellll



sharing is caring


lots of luv
et