Thursday, May 31, 2012

blue lopoh river

sangat2 indah.

udara yang nyaman dan bersih. tidor yang ditemani cengkerik(dengar ke)...air paip semulajadi dari sungai yang sangat2 sejuk...hurm apa lagi yang perlu aku katakan...sangat2 menyeronokkan.
gambar dibawah aku ambil dipagi hari selepas sarapan. selepas melalui pengalaman yang agak mendebarkan(akan aku tulis disini), akhirnya aku puas hati sangat2.
walaupun penat sikit, tapi aku tetap happy.



ni masa petang...nampak kan airnya masih jernih..sangat2 best.tapi ini jerla masa aku dapat main air...lepas tu jangan harap...memang tak sempat(cis padahal sejuk..hehehe)

hahaha
bila kerja kena tale la kan?
tapi dah habis masa keje, kena la mesra2...muahaha(ikhlas ok)
dua2 gedik..sorang tunjuk bracess, lagi sorang gg pelesu..muahaha

kalau sesiapa mahukan percutian yang sangat menenangkan, pergilah kat area ulu langat ni..banyak sangat tempat menarik...bukan kata internet, tb pun takdak..memang relaks habis..tapi talian telefon masih available..

lots of luv
et