Tuesday, May 8, 2012

new look

yups...aku bergg besi sekarang.gg sudah ada divider...
happy sebab dah lama nak betolkan gg.
sakit memang la sakit..
tapi seminggu pertama jer..masa kat bandung tu dah tak sakit pun.
cuma kena ulser sket tapi bubuh ubat settle....
aku bedal makan mcm biasa cuma kuantiti memang sikit2..
kadang2 malas nak makan sebab malas nak brush gg..huhuhu
leceh tu memang la leceh sket sebab penjagaannya kan..
tapi sapa yang hegeh2 nak pakai kan?
suh doktor wan pasang colour putih dulu
dia tnya kenapa tak nak colour2...
tapi tunggulah...lepas ni baru tukar warnanya.
so sekrang asyik pk warna apa yg cantik..hehehe

p/s:awek bandung lagi ramai pakai bracess..murah kot

lots of luv
et

No comments: