Sunday, June 10, 2012

malang memang tak berbau

lama sungguh aku menyepi kan?kan?kan? menyepi pun bukan pasal apa..tapi mendapat peringatan sket..hahaha..opssssssss terlebih sudah!

disuatu pagi yang hening, unggas berkicauan, matahari memancarkan cahaya yang indah, ada la sorang budak yang kena keje lebih masa selepas habis keje malam(eh mana ada paksa...sukarela jer :p)....
selepas cukup 4 jam dan habis bekerja, budak itu pun berlari suka ria nak balik sebab nak qada tido...sambil berlari-lari anak dan mencongak-congak jumlah lebih masa, dia pun lalu laluan biasa yang memang selalu dia lalu tu...tiba2 kedebuk budak itu jatuh mcm nangka busuk daaaaaaaa...

hahaha...aku la tu tapi tidakla mcm cerita kat atas tu..bila aku kenang balik peristiwa tu, nak tergelak guling-guling pun ada...

selepas kejadian...buku lali aku dah mcm ada bola tenis dah..huhuhu
(oh mahapla...gambar kurang sopan pulak..tunjuk gmbr kaki jelo ku..huhuhu)

hari kedua masa fisioterapi...gmbr 3 kecik tu aku balut dengan daun bunga melong..kalau kaki atau tangan terseliuh memang mak aku selalu balut dengan daun tu...layur dulu baru balut kaki atau tangan yg terseliuh tu.


inilah tempat kejadian itu.

alhamdulillah,, kaki aku dah semakin sembuh. cuma kalau nak duduk antara dua sujud tu yang sakit amat sangat..takper..islam itu mudah..dan lagi kalau nak naik tangga tu memang rasa perit sikit la kan...rasa nak tido bawah jer..hurm..sabar2.

merasa jugak melor bukakan pintu pagar kan sementara aku duk dlm keta..hahaha..dasar bini pemalas.best woo dapat manja2, ada orang ambil air dan makanan(lagi best kalau ada yg suapkan)..hahaha..makan penampar nak tak?

p/s:hurm nak cari orang urut kaki lagi laaaaa..

lots of luv
et

2 comments:

Lady Lavender said...

alahai kesiannya...take care et :-)

Angah said...

haha bilalagi nak jadi PERINSESSS et....kalo layanan cmtu hari2 jatuh pun tk apa kan haha.....lomantis gitew....