Friday, July 13, 2012

aku dan makanan

ntry malas nak mengomel banyak2...lapaq bila tengok makanan ni.
aku baru tukar getah dan dawai bracess...hambik ko..rasakan seminggu makan bubuq bersama ikan bilis yang ditumbuk halus juga...hahaha..tulaa haritu berlagak sangat kata tak sakit kan...muahaha..padan muka aku...
ni bulan lepas punya kot..aku pun tak hengat sangat dah

secret recipe cake-durian apa ntah..sodap sebab tak manis sangat

melor punya cake-indulgance kot..feverat dia forever

lasagna untuk aku..

nasi goreng sate kot..melor punya

budak ebab

dihari yg lain..teringin makan ayam penyet..
order sekali satay ayam..syedap nak mampos...kuah kacang dia ada letak kicap

ni plak masa kengkonon diri ini adalah masterf chep..
bawal 3 rasa dilapik daun pisang pemberian kawan(eh bukan la..aku yg mintak)
tq wanikeni

sawi bersos tiram ala kedai bondi

telor dadar bermayonis resepi emak

last week kan aku pin bandung lagi..
beli kek kat kartika sari..aku memang suka kek ni
shodapppp..cheese dia mcm eeeeeeeee..geram aku..shodap..shodap

ni karipap 2 hari lepas aku buat..tapi terpedas la pulak..sebab lebih kari..lama sangat dah tak buat karipap
uli kulit dia pun aku ngeng...ada ke masuk air sejuk dulu baru letak minyak..hahahaorg minyak dulu baru buh air ais...sib baik menjadi...

dan ini makanan ruji aku setiap hari..hahaha..tulah ko tau tak et..kata tak sakit sekalinya nak makan pun susah
sebenarnya dah tukar dawai besar sket kan..makanya bila tukar wayar lepas ni aku kenalah beringat dah reda...huhuhu
 bubur nasi dengan ikan bilis tumbuk pemberian kawan..fresh dari sabah tu..sedap sungguh ikan bilis tu..huhuhu

oklah....sekian menu dari tukang masak yg tak berapa nak pakar sangat

huhuhu
lots of luv
et