Friday, July 13, 2012

AMEERA


sapa tengok cerita AMEERA...uwaa sedih betol semalam..geram sungguh aku dengan ziela lakonan zarina tu..memang menjadi tapi senak perut aku dibuatnya..sian kat ameera..

cerita ni dah episod 23...lagi dua episod jer akan habis..tapi aku tak dpt tengok finalnya secara live sebab keje petang..adush..rugi..rugi
sesapa nak tengok boleh pi kat malaymoviesfull...

lots of luv
et

sapa tengok cerita AMEERA...

2 comments:

ciksusu said...

sy tengok!! semalam rase nak lempang je mak dier..
salah mak dier la dorg tipu kan, kan

et said...

cik susu:betoi tu..mak dia pun pasal la kan depa buat mcm tu(emo ni)hahaha