Saturday, July 14, 2012

cash n converter shah alam

kami pegi cash n converter lagi..konon nak cari tongkat untuk mak aku..ada tongkat mak tapi kat rumah atok..harap tongkat tu dah jumpa sebab umah atok dah siap n cik tengah kemas..hurm bila la aku nak pi tolong ni..sian cik..sorry cik
sekalinya tongkat yg kami tengok bulan lepas dah habis..ramai kot orang yg sakit lutut..hohoho
ingatkan tongkat habis, selamat duit..tapi kelaut...
kalau bawak aku pi sini, memang tak dpt control la kan..aku suka barang2 second hand ni..hahaha
aku dpt kerusi ni dengan harga rm9 hengget setiap satu..cantik tu.dah diletakkan didapurku
ada ruang sikit mula la nak letak barang kan...satu gmbar ros satu lagi gmbr ayam jantan
beli jugak mangkuk ni..4.50 untuk 6 bijik//
dan tv ni harga dia rm149 jer..besaq tu..jenama panasonic lagi..tb ni bubuh dlm bilik kami.maklumlah aku ngan melor memang tak boleh tido kalau tv tak on.hahaha..dasar penakut.
tv dlm bilik yg lama dah rosak.size lebih kurang ni jgak..dan kami ada tv 14 inci..boleh la letak kat dapoq(very the verlagak)hahaha...kami guna la yg tu dulu jadi peneman tidoq kami kan..tapi memang kelakar la kan...tv hujung sinun..katil hujung sinin...pening kepala nak tengok sebab kocik jer..ala tv dlm bilik jer pun.
nak beli lcd tak mampu..beli la tb kotak ni dulu..alhamdulillah
bersyukur dengan nikmatmu ya ALLAH

p/s:alhamdulillah..
lots of luv
et