Monday, July 2, 2012

hari makan sedunia


last week pi makan secret recipe..ada hati budak gg besi nak makan cheese.hamik ko...berpintal2 melekat kat besi aku..hahaha..tapi senyap jer tak leh ckp kat melor..satgi kena ceramah dari dr kesihatan tak bertauliah

melor nak makan kek jer..kenyang katanya..
nasi beriani bukhara...melor beli bungkus jer

zingger beger..kfc..hurm org beli makan jerla..walaupun keras...hamik ko...makan beger guna sudu ngan garpu..hebat ko senah..

nasi goreng mamak...org belanja..tongah malam aku bantai makan ni...pergh soodap..siap bolikan aku ayaq teh ais lagi..muahaha...
lepas makan menyesal sebab mengah...tak makan syang..membazir amalan syaitan.takper esok tak makan dah..
hehehe..

kata hati et : sapa kata pakai bracess tak leh makan..melor sampai marah sebab aku makan tak hengat..habistu aku yag salah atau dia..sapa suh dia belikan aku mcm2 kan?opssssss telebih sudaaaaaaa

bersyukurlah dengan nikmat makan yang masih ada...alhamdulillah

lots of luv
et


No comments: