Wednesday, July 4, 2012

wordless wednesday

rindunya nak makan masak lemak ikan mayong...
tambahan kalau wancik yang masak..
atok selalu beli
rindu kat depa

lots of luv
et


4 comments:

Angah said...

ang tak rindu kat aku kaa,..haha

Cik Ina Do Do Cheng said...

sedapnya masak lemak ikan mayong, tetiba cik ina jadik lapar: )

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

arrr ikan mayong tue ikan apa ekkk??
jakunnyer uwaaaa
hat biji mcm buah tue apa benda uols???

et said...

angah:huhuhu rindu la kan sampai termiscoll kamu 2 x ari ini

cik ina:owh kalau cheff cik ina, saP sap sui siap masak lomak ni hah

lady ayu : uolz...i pun tak pasti nama ikan ni dlm bahasa lain...hahaha
yg boolat tu teloq dia...shedap woooo...tambahan kalau masak teloq tu tak keras sangat..cair2 gitu bila di gigit...nikmatnya..hahaha