Wednesday, August 22, 2012

aidilfitiri 2012-selatan

alhamdulillah,
sampai nilai lebih kurang jam 0900 mlm. aku ajak melor rehat dulu sebab ngantuk sesangat.
sekalinya kami ketidoran sedar2 jam 0120 sebab ada org tersedak minyak banyak sgt mkn rendang. muahaha..

gerak umah mak aku jam 0250 pagi...seronoknya balik pagi2 ni..fresh gila kepala hotak..nyaman jer rasanya.kami sampai umah mak kol 0550. elok tengah azan subuh. along tolong buka pintu...muahaha..seronoknyaaaaa.

atam dah bangun sebab ayyad nak susu...chomel nyer ayyad. 
lepas jumpa mak, aku ingat mak puasa 6 rupanya dia tak terbangun...ada pelung makan sedap ni..hahaha..jahat sungguh aku..

sebelum tu kalau sapa2 takut terkenan jgn tengok gmbr2 ni tau...banyak aksi2 terlarang dlm ini entry..hahaha

gmbr kiri itu adalah gmbr abang aku yang normal...hahaha.
kanan melor la sapa lagi..member tengah bengang aku amik gmbr dia makan..sebenarnya nak fokus makanan yang tengah berderet tunggu turn masuk perut..bib masak nasi kambing yang sedap, kemudian laksa mak yang mantap dan lontong along yang memang hebat...hahaha




gambar ni sajer nak tunjuk kesengalan kami..atam yang sibuk dgn raket kunun mcm sudu..
abang yang ngeng dengan earphone dia..bengong..hahaha

ini dua kanak2 riang sangat happy. umar qhalif dengan ian...
sibuk ajak paklang dia main

suka sangat angry bird

hahaha...gambar2 ni adik aku yang ambik...mahapkanlah abang aku tu..aku nak bubuh gak gmbr dia kat sini..hahaha...habisla saham ko bang...muahaha
hahaha


dan ini aktiviti depa yang selalu dibuat semenjak abah ada lagi...
cari ikan..tapi kali ni bukan guna pancing tapi bom aje..muahaha
hambik ko sebarau besar2 gila...
yg depan tu abg aku, yang belakang tu aldo

hasil petang tu..hebat betol la cara letop2 ni..insyaallah yak merbahayakan alam pun sebab tempat ni mcm lubuk jer. bukan tempat aliran air pun.


gembira sunguh dengan hasil mereka hari ini. 
balik tu kami bakar jer..sedap dan manis.telor dia pun banyak..seronok tak terkata la kami sebab dpt makan ikan fresh, masakan mak yang sedap..wotz wotz..seronok sangat.

tapi aku dah balik awal sebab nak kerja..part ni yg tak seronok..huhuhu
moga allah panjangkan umur kita semua agar dapat berjumpa lagi  di syawal tahun depan...

lots of luv
et