Monday, August 27, 2012

kenangan cherry

 aku nak bubuh sini kisah si cherry merah yang pernah berkhidmat dengan aku dan melor..tapi tak lama maklumlah barang lama..sentimental value la sikit...aku sayang cherry ni sebab aku memang suka model2 ni.dulu2 berangan nak beli...warna si cherry pun masih cantik.

awal bulan 6, siputih kami datang sertai keluarga kecik aku. space parking mcm sempit jer kan...jadi keputusan perlu dibuat..akhirnya red cherry aku lepaskan. walaupun berat sebab aku tau si cherry ni barang lama. takut plak kang dikata menganiaya..hahaha..tapi dah diyakinkan tuan baru bahawa dia tak kisah, aku dan melor pun setuju..hahaha..

nilah gambar melor sebelum cherry ditarik...terima kasih pada tuan baru cherry..
owh yer, kami beli kereta buatan malaysia aje..alhamdulillah selesa sangat.
inilah siontel kami yang banyak berjasa...sayang dia ketat2

p/s:untuk kenangan masa hadapan...

lots of luv
et

2 comments:

Angah said...

waauuu byknye koleksi keretes kamus...op ada yg tumpang chak chak..terkejut makk..!

et said...

owh keretas..kamu belum lihat kapal terebangssssssssss sayes