Sunday, August 26, 2012

akhirnya

akhirnya semalam pintu tong sampah dibelakang rumah aku dimangga juga..sebab nak ikut akak yang belakang rumah aku ni, yang siap berkunci lagi tong sampah dia dan sampah dia yang busuk tu buang rumah aku...owh hebat

dah lama kejadian ini berlaku. tapi aku tak kisah sangatla kan..tapi bila banyak sgt sampah sampai sampah aku kat luar dan bahan buangan terdiri dari bahan2 yang busuk,aku nekad untuk kunci pintu tu..TApi ugut2 manja jer,biar dia tgk aku dah kunci maknanya dia tau la aku tak nak dia buang sampah umah aku.
tetapi dia tak der la pulak..hahaha...buang masa jer beria melor bubuh..hampes.
jiran aku ni memang masalah skit...dia jer sebenarnya. walaupun aku jarang berjumpa, tapi dia ni selamba jer buang sampah rumah orang...memang pelik la bagi aku kan.hahaha

maafkan kami jiran!!!

p/s:ntahla labu..manusia ni memang cepat berubah...moga ALLAH tetapkan hati aku dan keluarga aku...


lots of luv
et

4 comments:

Angah said...

SYABAss beteh...akhirnya ko bjaya koncikan tong smpah tu,..tkpa la smpah hang mai buang kt fmb hahahahaa.....

Outbound di malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

Anonymous said...

lawak mangga hang kak oii...warna blue lge..huhu

shizansyafik said...

ade jugak orang camtu kan.. sbo jela