Sunday, August 26, 2012

kenangan raya

orang sibuk upload gambar raya
aku sibuk buh gambar rendang kerang.
habis tu nak buat mcm mana...raya ketiga dah keje...keje kuli gini la kekdahnyer..muahaha
20 kilo kerang kecik tambah 10 kerang bulu...pengsan.


ni plak nak tunjuk kuih yang dah masuk bekas...yang makan hanya aku dan melor...hahaha
cukup bulan aku kena amik ubat kencing manis jugak. 
tapi ada yg tak bubuh lagi kuihnyer..bekas tak keluar semua.

yang ni nak mintak penampar..muahaha
takderlaaaa aku nak ucapkan terima kasih pada kawan aku yang setiap tahun tak lupa bagi souvenier kat aku dan frend yg lain.untuk cik wani keni terima kasih yer..moga murah rezeki kamu dan keluarga..tapi yg paling teror warna tudung tu memang sama plak dengan tema tahun ni..hahaha

gatainyer muka aku...hahaha..maafler hidung tu telebihputih sebab bawah lampu


p/s:selamat berhari raya dan kerumah terbuka...seronoknyaaa kan!!!


lots of luv
et







2 comments:

Angah said...

amboi lawanya bekaih kuii depeee....adoi gmabr idung gebu taktahan mak,la sama n sesuwai ka dgn tema tudung tu,hehe tula org kata gerak hati saorang kawan tu....hahahaahaa slmt bergumbirA,ok a bekas kuih hang buh hampa dua ja makan,aku lak ,hias ja raga kui,siap basuh2 balang,tp kuih sbijik tk isi,lagipun kalo isi aku ,lakiku nagan aleesya ja keja perabih nak wt pa hahahahha...eii nmpak sedap rendeang kernag tu..boh a recepie nyaa...

et said...

hahaha..memang aku jer nak bagi perabih..balang jer vouge tapi kuih biasa2 jer..hahaha