Monday, September 24, 2012

keldai oh keldai

cer tengok apa yang tak kena dengan gmbr dibawah ini?



berita ni keluar dlm harian metro khamis lepas..wan cik la tunjuk ms aku dtg umah atok kelmarin...punyalah kami gelak...yerlaaaa...memang betol lelaki tu salah sebab dia mengadakan hubungan seks dengan keldai tu..tapi agak kelakar sebab muka keldai tu yang kena tutup matanya...bukan muka manusia yang berjantina lelaki..yerla kalau jumpa sekumpulan keldai pun bukan aku tau mana satu keldai yg namanya DOODLE tu...hahaha..hurm yerla aku lupa, aku kan pelupa..muahaha

gmbr memang tak clear sangat sebab tahan gelak masa tengah ambil gmbr ni...kelakar..kelakar


oklah...selamat berkerja...monday blues kawan2

p/s:mungkin tersalah letak kot ms dua nak tutup mata org tu..jgn marah yer

lots of luv
et

2 comments:

Angah said...

oww garangnye umah baru awak ni,tapi saya lebih suke umah lama awak,...

Anonymous said...

yerla angah.tp nak buat mcm maner yg lm tu dah tak jumpa codenyer+ dah tak reti nak buat kat blogspot br nieeee
nanti kamu tolong sayer yer

et