Tuesday, September 25, 2012

qhaliff vs tok wan

assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

ini gmbr atok kesayangan kami, qhaliff baju kuning dan anak wancik jaga.
umar qhaliff sentap bila tok wan tengok tab dia..hahaha...kelakar ms ni..
dah la duduk dlm meja tokwan..kekanak riang buat meja tu alas untuk main gasing..klu tak bercalar la tile baru wan tu...


eleh qhaliff ni...geget baru tau

tapi tak t au napa dia memang anti betol dengan muka aku...tak mau langsung...paling best, raya haritu mama dia jumpa kucing...kucing bulu gebu tu..anak dia la.jadi dia decide bawak balik...kunun si qhaliff akan suka la kan...sekalinya kena buang dengan qhaliff..dia amik anak kucing tu masuk dlm tong sampah sebab bichin....hahaha...bising la kan..anak kucing mesti nak mengiau jer...sebelum dlm tong sampah dia masukkan dlm laci kabinet mak dia la..memang byk tempat la kucing tu kena buang sebelum dibuang terus dr rumah qhaliff..hahaha

sian ko tucin.

lotc of luv
et

No comments: