Monday, September 3, 2012

lipas kipas

suatu hari yang indah, aku seronok sangat nak mulakan hari baru.
semangat giler pegi kerja..kena marah pun takper sebab happy sangat.
bukan happy apa, tapi happy sebab semangat nak pegi kerja..muahaha(sepak kang)

aku malas nak makan pagi, sebab akak ni charge mahal
kadang2 pagi2 aku sarapan jer dah rm6 hengget
bukan sedap sgt pun..hahaha(lempang kang)
iyer aku kan bukan org senang
setiap sen yg keluar tu sgt berharga

jadi lebih kurang jam 1030 aku berlari gembira pegi cafe
sambil lenggang kangkung, oder sekali air teh o ais yg sedap
kemudian cedok nasik setengah..check lauk
yummy ada pucuk manis masak lemak yg cair dengan keledek..
ok peberet ni.
aku amik sayur tu dengan ikan goreng
letak kicap sket dah bayar aku turun
tak sabar ni nak makan...
hurm tengokla..makanan pun amik yg jimat2 jer..muahaha
#melor marah tol bila aku amik lauk gini.habistu ini jer yg sedap.

masa makan apasal sayur ni rasa macam ni
takper aku makan lagi..
hurmmmmm ntah..
apa rasa aku tak pasti...
aku kuis sayur lagi(dah banyak jugak aku makan)
kemudian aku pelik ada satu benda ni..
ehh apa plak kan?
aku check aku pegang dengan tangan..

sayap dan kaki dah hilang
yang tingggal perut dia jer..
perut dia jer ok!!!

kasi gambar kecik sket sebab aku geli gelimat sampai sekarang

kemudian salah aku sebab tak amik gmbr
aku dah meloya mana nak pkr amik gmbr atau pi terjah jer cafe tu..
kalau dia bagi aku ganti makan kepc atau concord
aku sanggup la kan..pi bertekak apa bagai
maklumlah masa kejadian baru beberapa hari raya
jadi nak kaut untung punya pasal masak pun tak berapa nak teliti
lepas tu ckp aku buat cerita nak buat fitnah

aku tak kisah sangat la kan kalau aku memang naik atas jumpa depa dan mengamuk sakan..
ini tidak aku cakap pun senyap2 kiranya aku masih nak tutup kesalahan mereka.
boleh pulak dia cakap aku buat cerita n nak fitnah dia..
helloooooo aku bukan mcm tu la..tak kuasa aku nak buat fitnah kamu tu..
dahla salahkan aku tak pergi jumpa diorang terus
habistuuu kerjaaaa aku saper nak tolong.
kejap2 naik cafe...kejap2 pi toilet, org stanby pun marah..
dah la charge mahal..kalau makan tengahhari pun kena 8 hengget baik makan kepc
berbaloiii jugak

dan akibatnya, aku rasa muka aku dah naik koko sebab asyik telan milo jer
dan juga walaupun salah dorang
aku pun jadi mangsa sebab aku tak pegi beli kat cafe mereka lagi
tapi pesan jugak kat orang suh belikan teh tarik...teh tarik jerk ok 

walaubagaimanapun...
jangan risau, badan aku tetap mantain gebussss begini
hahaha
hadoiii...ingat boleh diet kan..memang tak laaa kan!!!

takperlaaa, memang bukan rezeki aku la tu..cuma aku masih sedih dan kecik hati sebab aku bukan manusia yang buat fitnah dan buat cerita mcm tu..walaupun aku bukan rapat sangat ngan depa, tapi bila dikata begitu, tersentuh hati fasha sandha aku ni..

p/s:kalau yer pun ikan bilis habis, jgn la tumis dengan binatang lain kan?hahaha gurau jer..
aku paham mungkin dia tak sengaja tapi aku tak paham kenapa nak ckp aku fitnah dia dengan penuh perasaan sekali..sentap mak tau..sentap!!!!


lots of luv
et

owh aku masih tak paham!!!!



4 comments:

Angah said...

eiii aku tk dapat bayang..sebenaqnya masa hang crita kes hang tu waktu ptg aku mai ganti hang tu,aku sebenaqnya lapaq gilaaaakkk,tp terus terbantututt!...

Anonymous said...

Laaaa yeker. Sian baby lapaq. Takpalaaa mungkin hrtuu jer kot. Tp sentap aku sampai sekarang tak leh berjumpa mereka. Nyampah jadinyerrrr

Et

Anonymous said...

wah kakak ak dapat vitamin a,b,c,d n e sekali gus...terbaikkk dr ladang ternakkan..wahhhhwahhh

Asmara said...

ni yg tak best beli mknan kat luar. meh la kita hari2 masak bawak bekal dari rumah. jimat pun iyer kan. :D