Thursday, September 27, 2012

masalah problem

assalamualaikum wbt dan selamat sejahtera

tiba2 jadi macam ni..dikesan semasa hari sabtu bersamaan 22 september ..tiba2 jam kat phone lain.sekali tengok setting apa kejadah pegi 1 februari 1970...uishhh seram pulak akak.


tensin sebab game smurf aku pun akan masalah la...tapi paling best kelmarin dia jatuh kelepuk depan melor...hadoiiii kena ceramah dua ploh empat jam kuasa 3.ko ni pun telepon nak jatuh dengan aku jerla..takyah tunjuk depan melor..punyala aku jaga ko dengan penuh kasih sayang sampai tido pun mesti ko kat sebelah, tiba2 ko jatuh depan dia.udahnyer aku dapat pandangan paling tajam dan mengancam dari melor..sama mcm cikgu disiplin aku masa sekolah dulu yang garang hazabedah sungguh..tapi aku pangai macam hampeh jugak..hahaha

ni malas pakai hp canggih manggih ni...sensitip benar mcm melor..hahaha..nyampah aku..

lots of luv
et

2 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

uols pakai hp aper ni??
bukan if smart phone dia auto update ker???

Anonymous said...

hahaha
iphone uolz tp bukan cap ayam
ntah dia bengong sebab jatuh kot

et