Friday, September 28, 2012

tolong orang tipu orang

aku agak berangin hari ini
sebentar tadi didatangi sepasang lelaki dan wanita muda
dia cakap mencari pakcik mereka yang tak balik dan
ibu pakcik mereka itu sedang sakit tenat
sebagai manusia yang memang suka menyibuk hal orang
aku pun tolong cari dan hubungi orang yang dicari
bila dah dapat tiba2 mereka cakap
jangan cakap anak buah, cakap kawan mereka

ehhhh ini buat aku naik darah ni
ko main2 pulak yer
ingat orang lain tak der keje ker?
hal hidup mati ni buat main2 pulak

reason sebab mereka ada salah faham dan siibu 
sedang merajuk dengan pakcik yg dah 2 minggu 
tak balik rumah.jadi nak pujuk si pakcik mereka ni balik.


aku geram bukan apa?
kiranya macam aku plak terlibat padahal 
aku nak TOLONG jer..
tapi ada yg paham ker situasi aku?

p/s:kalau aku jadi pakcik ko aku pun kecik hati....

pening
et

No comments: