Wednesday, October 3, 2012

chegu Man

assalamualaikum dan salam 1 malaysia

dulu cikgu sheda sekarang chegu man pulak..mcm2 hal tapi orang malaysia memang kretip.
aku tak tau pun pasal kewujudan video ni sama gak masa orang duk heboh pasal gangnam style nyer video..nasib baik ada cikwanikeni kita yang tolong info n suh aku tengok..memang kelakar giloooo la kan...tambahan lagu muara hati ni siap pakai baju kelawar koyak lagi..muahahaha...pastu siap pegang losyen simply ct lagi...lawak..lawak..beria2 plak tu buat gaya apis siap pakai mob...muahaha..last sekali boleh plak jadi putih + sanggup plak duk dlm ladang kelapa sawit...hahaha..






yang ni plak lagu beribu sesalan...masa part jac nyanyi siap pakai sari background lembu tu..muahaha...kredit pada chegu man la kan sebab bagi aku gelak guling2....





akperla..selagi buat video masih berbaju dan tutup apa yg patut tu kira ok la kan..dari buat video tak pakai apa2 lagi MERBAHAYA...hehehe...all the best chegu man

p/s:kalau aku buat video gini mau terkincit..hahaha

lots of luv
et

5 comments:

Angah said...

memang pecah perot ,tmbah pakai kaftan terkoyak kat paha tu,...pastu last2 jadi putih haha....penoh perasaan plak tu

Angah said...

o ya sweeet je umah baru awak ni,...

Mak Wardah said...

Salam kenal...keluar airmata ketawa...

Hanis MY said...

adoii nak pengsan gelak huhu thanks share... et sihat ke? lama tak bw huhu...ampunnn

et said...

wani:hahaha..tu lah...dgn baju kelawaq koyak..mcm2 hal
owh lawa yer...tapi mcm lembut2 gitu..jiwa i kan keras.hahaha

mak wardah:tq dtg sini..hahaha.kelakar kan?

hanis:hahaha..skang kalau dgr lagu hapis ngan ct tu mesti terbayang chegu man..