Tuesday, October 23, 2012

kotak misteri

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera




kisah ni dah lama..godek2 dlm pc terjumpa plak.hahaha.ini adalah hadiah kahwin atam pemberian abang kesayangan beliau..hahaha...abang aku la tu..dia tak sempat cari pembalut.halalkan ajer..hahaha

lots of luv
et

4 comments:

Yousof said...

Hihihi baru kelmarin terfikir kaedah pembalutan yang cool macam ni.. ;D


Orang kata jangan pandang luaran.. Siapa tahu isi dekat dalam tu lebih cun daripada isi dalam hadiah lain yang dibalut cantik kan.. hihi

Anonymous said...

wah fresh dr kedai nok...mudah n ringkas..huhu..aye xbuat kan mcm tu

Angah said...

uiii ni kira abihjimat ni,senag tkyah susah payah beli kertas hadiah...haha

et said...

yousof:hahaha...takper yg penting ikhlas

pssstt:tapi klu org terdekat boleh la buat gini..org jauh..malu wooo

aira:hahaha..fresh sangat

angah:ni la berjimat sambil menjga alam sekita(hahaha motip)