Monday, October 22, 2012

malas

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera

alhamdulillah dah hari isnin rupanya...walaupun hari silih berganti bertukar tapi perangai aku tetap berubah...mingu-minggu malas...helooo cik et kamu mau raya ka enggak mau..huhuhu
jumaat dah raya haji. rumah masih serabut barai bagai. mesin basuh buat hal...adoiiii rasa nak patah tulang belulang aku...



rasa nak tido macam cik tucin ni jer..uwaaa.. mana mood rajin aku ni.meh masuk dalam diriku semula..janganla malu2..hohoho
dah la pagi tadi aku terlanggar besi kena plak kat tulang kaki..pergh memang hebat rasanya..aku mcm nampa k stoberi berpusing kat kepala jer. apa kejadah stoberi yg aku nampak..muahaha...

aku sebenarnya nak sangat makan durian crepe ni...(owh aku pinjam gmbr dr blog irma)sedapnyerrr la kan...aku nak buat sendiri tapi minta beli durian masa bukan musimnya..mesti la susah nak cari...dah mcm nak cari cempedak kaedahnya..hahaha...
ada jer jual durian kat tesco tapi apa kejadah pulak sampai rm15 untuk sepeket yg hanya ada 3 ketul....owh aku tidak terdesak sangat..kalau aku mengidam pun masih kena berfikir jugak kos yg perlu dikeluarkan..hahaha

adoiiii..sedapnyerrrr..takperla nanti aku akan buat juga suatu hari nanti..bila ntah la..hahaha..uwaaaaa terliur aku

p/s:bib ko tak nak ker buat kat aku benda ni?ko kan teror.huhuhu

owh aku rasa aku tau sebab apa aku malas, mungkin sebab tak dpt makan durian crepe kot..hahahha..ok tak lawak..

selamat bekerja

lots of luv
et

2 comments:

Angah said...

laaa ada org megidam durian ka,,haha cempedak pun blom jumpa...huhu

et said...

tu la pasai..dapnyerrr
tak jumpak lagi ka?jenuh ni