Monday, November 19, 2012

bege bakar nilai

assalamualaikum w.b.t

orang sibuk cerita pasal bege bakar aku plak baru merasa...ini bege bakar dekat area nilai. sebelah restoren assalam inti kolej. 



menggiurkan kan! bolehla dr takder

sehari sebelum kejadian semasa aku dan melor baru balik dari roswel(kedai runcit kat area inti kolej), aku ternampak kedai bege bakar ni

aku:eh bege bakar la
laki aku:pala hotak ko. tu kedai arak
aku:la dia tulis bege bakar(suara manja padahal sentap dah ni..taula aku  rabun)
laki aku: hari tu aku nampak orang minum arak la dlm tu....tak caya jom tengok

melor terus kona stereng keta menghala  kekedai tersebut. lepas tu kawan tu gelak2 dan senyap..yerla memang bege bakar...ku lempang kang baru tau..hahaha

pa ini bukan arak yang..ini barbican yang...hadoiiii gila lawak melor

memang la kedai ni ada gantung gambar botol barbican ni kat pintu masuk dia. banyak la dia bubuh poster air ni tapi maklumlah nampak dr jauh mcm apa jer kan...lepas hari kejadian kami pergi la dan melor pun bagitau la yang dia ingat kedai arak...rupanya bukan dia sorang jer yang anggap begitu, ramai lagi rupanya..hahaha..so bukan salah ko pun melor..muahaha

ok, pasal menu aku suka bege ayam melor tapi melor suka bege daging aku..hurm ntah..price ok la dengan ketebalan daging dan aksesori yang ada. alhamdulillah..

lots of luv
et

3 comments:

Anonymous said...

hahahaha...

Anonymous said...

hahahaha...

Cinta said...

Sedap tu...