Monday, November 5, 2012

kacip fatimah

aku diberi 2 cawan air oleh seseorang. 1 untuk kwn aku dan 1 untuk aku. bau macam nescafe. tapi disebabkan kawan aku belum sampai dan aku ada 1 cwn teh tarik yg masih berbaki, makanya cawan milik aku diberi kepada seorang kenalan lelaki bernama abg nik.

aku:abg nik nak air tak?
abg nik : panas ke sejuk?
aku:rasanya masih panas..amik ar.sy punya ada lagi tak habis.
abg nik : air apa ni?
aku: ntah rasanya nescafe

kemudian abg nik.."ini bukan air nescafe ni. mcm kacip fatimah jer"

aku dah tergelak. eh yeker kacip fatimah?aku terus tergelak sampai rasa nak guling2 lagi ni...
kemudian aku amik sudu dan rasa air kawan aku. iyer memang betul.abg nik telah meminum air kacip fatimah...

habis lembut la ko abg nik..muahaha

p/s:agak2 ada kesan ker kalau lelaki minum kacip fatimah..muahaha

lots of luv
et

1 comment:

Anonymous said...

hahaha..nsib la ko abg nik..yang nasib baik abg nik xada blog jugak kalu tak hbs ko kena carut...xperla mcm ak clp td esk abg nik bwk van pakai skirt..auwwwww