Friday, December 14, 2012

bunga itu lagi

assalamualaikum

asyik gmbr pokok ni jer aku bubuh.aku teruja sebenarnya dgn ciptaan Allah terhadap pokok ini. dan pelik juga dgn pangai aku yg byk2 pokok,kejadah apa pokok ni jugak jd pilihan hati aku.huhuhu
cepat betol bunga dia naik.maklumlah hujan kan. melor plak sibuk tanya, bunga dia sangkut wayar tak? mcmlaaaa aku tau tahap ketinggian bunga dia acanner.tunggu jerlaaa.
huhuhu

4 comments:

Wan Afzan said...

apa jenis pokok pon sgt cantik kan...

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

if kt mesia dulu ai x leh tmn bunga sure mati...apakahhhh???? sobs

azlia said...

a'ah..pokok apa tu?!!

Angah said...

tkpe redho je la.,atleast takyah payah2 nak upah security utk jaga umah kau hahaahahaa..