Saturday, December 15, 2012

sesangan kerang dengan bayam

assalamualaikum.....

menu lunch hari ini adalah sesangan kerang bersama bayam...muahaha. sesangan ni sebenarnya msk lemak...last week pg umah atok.mak aku kat sana. diw msk sesangan kerang dgn kangkung.mmglaaaa sgt sedap.mkn plak dgn ikan goreng dan sambal belacan.
melor ckp dia tak penah mkn mcm tu. sian dia kan.dpt plak bini yg terlebih rajin mcm aku. sebenarnye bukan tak nak msk tp takut tak sedap.. huhuhu..aku kan low profile...ceh langsung tak dak kn mengena kan?
so hr ni bos besar mintak msk lauk gitu. aku ok je .
tapi kangkung tak dak.tukar dgn bayammmmm...alhamdulillahhhh....rasa jadi seperti isteri mithali....(buweeeekkkkkk)

5 comments:

pnsusu said...

masakkan banjar tu..terbayang sedapnya..
Sesangan susupan..ishhh

Angah said...

1st timeku dgq masakan sesangan...ala malu le tu nak ngaku isteri misali hehe....sabunnnnn di bilik mandiiii haha

Anonymous said...

pn susu...haah...sedap gak tu..letak plak ikan sepat...sodap2

angah...alaaaa dia mcm msk lemak je beb...lebih kurang..tp sajer bg glemer..muahaha...misali la sgt

et

Fara Ada said...

rasa dia mcm siput sedut masak lemak la jgk kan? ya Allah da lamanya xmakan siput sedut masak lemak cili api...hukhuk..ni kalau letak bayam mcmni mesti lg sedap kan? waaa dah terasa kelaparan di pagi hari

et said...

hi fara ada

haah..lebih kurang mcm siput sedut..tapi siput sedut tu kan remeh nak buang dia punya muncungla semua kan..hahaha...jadi ditukarkan kepada kerang..muahaha