Thursday, December 20, 2012

the hobbit

assalamualaikum

semalam aku off...jadi melor dah kegedikan mau pegi tgk he hobbit...syebukkk jer nak sgt tgk hobbit..aku follow jer..kami tengok jam 0900 mlm...seat yg ketiga dari belakang...ok la kan..dan aku berdoa yg duduk belakang aku adalah org yang berhemah...
lepas habis keje, kitorang terus pg alamanda..pegi makan2 dulu..umat manusia memang ramaila kan..maklumlah semua gaji awal sebab nak krismas..hohoho

lepas makan, pegi gunting rambut melor kejap...kengdian kami lepak kat foodcourt...sekalinya tertengok bersamamu tu..wani pernah cakap, sekarang depa flashback yg mana pernah depa tolong tu...aku memang tak pernah tgk bersamamu ni..kesian aku tgk depa..satgi jiwa aku yg macam neng yatimah ni asyik kacau jer..sedih wooo tengok orang susah mcm tu...

sebenarnya aku tanya melor sebelum tu, wayang kol berapa, dia kata 0930..walaupun aku yg simpan tiket tu tapi aku tak tengok pun sebenarnya time kol 0900..lebih kurang 0910 kami turun pi panggung. sekali tgk lampu dah nyal..eh awalnya kan..then pi amik cermin mata 3d tu sekalinya budak tu ckp cerita start kol 9 la kan...laaaaaaaaaaa mati2 hengat kol 0930...sib baik baru jer mula kan ceritanya..

pasal cerita hobbit ni aku suka la kan yang cerita ngarut2, epik2, hero2 hensem, pemandangan indah, air terjun, rumah cantik2...haaa itu aku suka la...cuma part gaduh2 tu aku tutup mata la sket...elehhh tutup mata sikit konon..padahal aku tutup mata terus sebab citer dia banyak cakap la..hahaha.

tapi aku tido kejap jer pastu aku bukak balik sebab dgr orang gelak2...best sebenarnya cerita dia..mcm LOTR gak la....endingnya mcm tergantung..sure depa akan buat yang kedua punya sebab smurg si naga tu baru bangun jer...hohoho...

what ever pun wayang habis kol 1200 mlm...pecut balik umah sebab ada org keje esok pagi...tq tuan besar melor...


lots of luv
et