Friday, December 21, 2012

abah-abah

assalamualaikum w.b.t


semalam masa otw pegi alamanda macam biasalah borak2 cari pasal dengan melor..aku tolong selimutkan cikza tp salah tempat coz selimut tu tak muat...(ceh kecoh citer pasal selimut keta)

melor : lain kali jgn selimut mcm tu..nanti sarang labah2 tu jatuh(hurmmmm bila ms plak garaj aku ada sarang labah2)...tau tak sarang labah2 tu dalam bahasa saintifik dipanggil abah-abah...
aku: haaaaaa(muka pelik tapi tahan gelak)
melor:kalau tak caya balik nanti buka kamus...cari sarang labah-labah dlm bhs saintifik dipanggil abah-abah..ingat i tipu ker..betol tau (muka gile confident tanpa senyum)

aku : dlm hati jer (abah kau)..

kengdian kami sama2 gelak sebab melor tiba2 ckp betol ker abah2...abah kau...hahaha..memang betol pun..sesedap rasa dia jer sarang labah2 tu dipanggil abah-abah...tampar kang baru tau

tapi sebenarnya sampai sekarang aku tergelak sensorang klu terpkr psl abah-abah tu...chomel jer melor..tapi yg penting jadi bahan aku la kan untuk gelakkan dia...muahaha


jumaat indah....alhamdulillah

lots of luv
et

2 comments:

Angah said...

aii indahnya pasanganlomantis,...aii takkan sarang abah2 jatuh pun tkot ikza calar haha....bukan sarang tebuan pun hehe...sapa tak sayang keta woooo....

et said...

hahaha...wat mcm mana...selimutlaaa...