Monday, January 21, 2013

membesar bagai johan

assalamualaikum...


khamis lepas ms melor cuti...dia kan memang teman membesarkan badan aku...yelaaa selepas kejadian kena sama tu la...melor dah bayar pun saman tu hari jumaat..kwn dia ckp kalau pegi same day kena bayar seploh hengget jer..ntah betol atau tak sebab melor bayar hari jumaat kena 80 hengget..hahaha..so lepas ni pa kita makan pau ajerla kan...muahahakuih pau..kuih pau kan ..hambik sekali kn pau..

sejak bila pandai amik gmbr mcm ni ntah...tapi aku suka....aku buat cover hp..tapi mslh bila tengok jer terus dahaga..sedapnya air..hahaha


my feveret ever...walaupun terlekat2 kat besi aku



halololo...sampai taknampak mata dah

p/s: aku pelik dgn manusia yang sanggup masuk neraka demi harta tapi sibuk ganggu kehidupan orang lain yang takder harta..hargailah harta ko tu derrrrrr..tak payah semakkan kepala hotak org lain...

lots of luv
et